Ny chinchilla

Vi var i Jylland mandag og tirsdag.
Mine forældre skulle over og hente en hvalp, og så samlede jeg lige en chinchilla op på vejen.
Jeg fik hentet Jazz hos Helene Østergaard.
Han er en rigtig fin og meget mørk Homozygot Tan dreng. Jeg har faktisk ikke set så mørkt et homo dyr før.
Jeg overvejer lidt at kalde ham Dumle i stedet. Jazz ligger ikke sådan rigtig godt i munden på mig, og han er kun lige omkring et år så hut jeg visker, så navne ændring burde ikke være et problem.

Han er lidt underlig. Kommer ikke efter guffer, og er bestemt ikke enig med mig i at man også bør håndteres med mellemrum. Men det skal nu nok komme. Han skal også lige finde sig til rette hos Madonna.

De blev sat sammen da jeg kom hjem med ham, og det gik rigtig godt. Der er ingen tvivl om at det er Madonna der bestemmer hvordan det hele hænger sammen i deres forhold :)

Jeg er så i gang med at få sat Mystique og Thea sammen. Det er ikke lige frem noget let opgave, men jeg håber at de snart vil kunne sammen.

Kommentarer