Udstilling

Så har vi været til udstilling igår.
Vi havde dumle med, og han fik 84 point, så det var jo helt fint :)
Det var nok til at placere ham på en 4. plads ud af 8.

Det var faktisk ret hyggeligt, men jeg må ærligt indrømme at det bare ikke lige er mig, det der med at udstille.
Hvis jeg skal med en anden gang, bliver det uden dyr, for det gider jeg ærligt talt ikke.

Første gang jeg prøvede at udstille, var for mange år siden, da vi skulle til noget halløj med vores første flatter.
Jeg fik lov at løbe i ringen, med en af opdrætterens mindre hunde. Jeg var helt vild med hunden, og blev da også glad over det krus jeg fik, men helt ærligt kunne jeg ikke se det sjove i det den gang.
Nu har jeg så prøvet 2 gange med 2 forskellige chinchillaer. Det er ført til hhv. 3. og 4.og det har bare ikke fanget mig, selvom det egentlig er nogle helt okay resultater.

Der blev prøvet nogle nye ting af til udstillingen, så det hele kørte rigtig glat. Det er jo altid super lækkert, når man kan lave nogle tiltag der gør det sjovere for alle at være med.
Næste gang prøver vi formentlig med noget konkurrence sideløbende med udstillingen.

Kommentarer