Chinchilla bog

Jeg er begyndt at kigge lidt på min chinchillabog igen... kan ikke huske om jeg har skrevet om det her før.
Gab noget af det trækker tænder ud...
Det skal være forståeligt, og samtidig give mening...

Det er noget nemmere at formulere ting, når man ved at folk bare kan rette henvendelse hvis de ikke forstår hvad man skriver.
Det er ikke en opfordring til at skrive sjusket, men der er bare så mange forskellige måder man kan sætte ting op på, og der er lige så mange forskellige måder folk bedst kan få det ind på...

Jeg kan ikke huske om jeg har fået skrevet det før, men noget af det er da færdigt :)
Kap 1-5, 12 og 15.
Den sidste er et kapitel om myter, så det er muligt der kommer mere til efterhånden, men som det er nu, er det færdigt.

Kapitlerne skal lige kigges igennem, og evt. skrives om hist og her.
Til sidst skal jeg finde ud af hvem der skal læse dem igennem, og så skal der tages en pokkers masse billeder.

Og tidaa - så skulle der gerne komme en bog på gaden.

Kommentarer