Så er der snart unger

Nu er den ved at være oppe over med Madonna.
Hun er begyndt at sætte sig nede i bunden når hun sover, frem for at ligge i toppen.

Jeg har været lidt i tvivl om, hvorvidt det kun har været tilfældet ved de to andre hunner vi har/har haft i avl. Jeg ved stadig ikke om det er nogen generel ting, men det ser i hvert fald ud til at vores hunner søger mod bunden kort før de skal føde.

For tiden har de en vandskål frem for en vandflaske.
Vi prøvede nogle glasflasker af, men de virker lidt som vinden blæser, og det dur altså ikke at dyrene ikke får vand i flere timer, fordi lortet virker når man går hjemmefra, men er holdt op med at virke når man kommer hjem igen.

Jeg skal ud i Zoozity på søndag, så her regner jeg med at købe et lille lager med hjem af drikkeflasker, og så bliver der placeret en i bunden hos Madonna og Dumle, så Madonne ikke behøver gå ovenpå for at få vand og mad.
Her ud over skal vi snart have isoleret Dumle, men jeg er ikke helt sikker på hvornår vi skal gøre det.
Det bliver formentlig i løbet af i morgen eller i overmorgen.

Nøj hvor jeg glæder mig til at se hvad der kommer.
Jeg krydser stadig fingre for noget homo pink white ebony eller noget chocolate ebony.
Der er 50% chance for at der kommer noget homo ud.
Det her er hvad der kan komme:
Hetero Tan Ebony
Homo Tan Ebony
Hetero Pink White Ebony
Homo Pink White Ebony

Kommentarer