Boganmeldelser

Jeg har tidligere skrevet, at jeg ville se på at få lavet nogle boganmeldelser.
Det blev så ikke til noget alligevel... Lysten til det, har tilsyneladende ikke været stor nok.

Men nu har jeg besluttet at hanke op i mig selv, og få skrevet anmeldelser på de bøger jeg har liggende - MEN!
De vil ikke komme ud her. I stedet skriver jeg dem til DCKF's medlemsblad ChinchillaMagasinet. Bladet udkommer 4 gange årligt, og vi arbejder på et eller andet, hvor man kan købe bladene online. (Pengene går ubeskåret til DCKF).

Så hvis der skulle sidde nogen, der kunne være interesseret i chinchillabøger, kan det være at DCKF's blad er noget. Det er i det hele taget begyndt at tage rigtig meget form, og er blevet et spændende blad, med alsidig læsning, både for hobbyavleren og kæledyrs ejeren.

Kommentarer