Save the Wild Chinchillas artikel

Det er en lille smule fjollet.

Er i gang med en artikel omkring Save the Wild Chinchillas (SWC). Det er vel egentlig mere et interview med kvinden bag organisationen, Amy...

Selve interviewet har jeg haft lyst til at lave længe, og nu besluttede jeg mig så for at det skulle være.
De oprindelige spørgsmål var en smule trivielle, og der var ikke specielt mange, men efter en gang research, blev det til næsten 3 a4 sider med spørgsmål Ô_o
Jeg må indrømme, at det her virkelig har tændt mig, mht. større interviews.

Det tog mig omkring 1 måned at få læst op på SWC, og få formuleret og finpudset spørgsmålene. Det gør det ikke just nemmere, når man skal stille, til tider relativt indviklede spørgsmål, på et sprog der ikke er ens modersmål.

Nu skal jeg bare have lidt uddybning på et par spørgsmål, have det oversat, og så håber jeg på at jeg/vi kan få lov at låne nogle billeder, af en gut der har taget billeder som frivillig for SWC.
At tage til Chile for at tage billeder til artiklen, er en lille smule urealistisk ;) På trods af at jeg godt kunne se det sjove i at besøge projektet.

Måtte bare lige dele.
Af en eller anden grund fylder det meget, og jeg er virkelig spændt på det her.

Og for at slutte af med noget godt for øjnene ;)
Søvnig Mystique. Ved godt at hendes pels ser helt forfærdelig ud, men vi er desværre løbet tør for sand. Jeg får noget hjem på lørdag.

Kommentarer

  1. hey ved godt det er off-topic men kender i nogle gode dyrelæger i københavn ??

    SvarSlet

Send en kommentar