Kastration - hvad koster det?

Det her er bare mit nærområde, men hvis du har oplysninger om priser hos andre, så må du meget gerne smide en kommentar. kunne være lidt sjov at se hvad de forskellige steder tager + rart med et sted hvor det er forholdsvist nemt at se priser.

Hos LIFE tidl. KVL:
750,- (mener jeg, er bleve i tvivl om hun sagde 700) men her blev der meldt ud, at de ikke havde kapacitet til det, og de ikke vidste hvornår de ville få det igen.

KBH Dyrehospital:
1212,- inkl narkose... Det oplyste de så ikke om var med i prisen hos LIFE, men naiv som jeg er, antager jeg bare at narkose naturligvis er med i prisen, når jeg spørger ind til hvad en kastration koster.

Valby Dyreklinik:
Et af de eneste steder hvor jeg har kunnet finde prisen på nettet.
Her oplyses den til 700,-

Jeg har hørt en del positive ting om sidstnævnte, så det bliver nok her, nu hvor det koster så relativt lidt.

Kommentarer