November indlæg - massere af nyt

Ja, et indlæg om ugen blev det jo så ikke til i år, selvom det var planen. Men lidt er der da kommet her ind.

Elvira og Madonna
Nå, men der er sket en del.
Jeg fik en standard pige hjem fra Konstand Chinchilla, men mine hunner prøvede at slå hende ihjel, selvom hun ikke var ret gammel. Der var også et eller andet galt med hende, og derfor fik jeg kende med hjem, men det gik altså ikke, så hun kom tilbage igen.
Majbritt gav eller sin velsignelse til at hun kunne komme videre, men vi kunne ikke rigtig finde nogen aftagere, selvom hun var gratis, da der var nogle forskellige krav.

Så har jeg fået en standard han hjem. Fik ham af Johanne fra JHP chinchilla. Hun kunne ikke bruge ham. Han er avlet hos Chin-san og hedder Kukana. Jeg er ikke sikker på udtalen, så det bliver nok bare til Kuk ;)
Han skal gå med Speedy.
Men Speedy gik jo sammen med JHP Blue Keld... Og de nåede også at få et par kuld. Jeg har Blue endnu, han sidder med sin søn Pandekage. Vi har overvejet at sælge dem, men de er så hyggelige, så jeg ender nok med at lave mit store bur om, til 2 bure, og så ryger Speedy og Kuk over i den ene etage, og Elvira, Madonna og muligvis en han fra Treben over i den anden etage. Sammensætninger går bare så dårligt for mig for tiden, men jeg er heller ikke helt god til at bruge tiden på dem. Vores flytning tager meget af min tid, og da jeg så endelig fik tid til at rode med dyrene, så blev vi naturligvis syge med mavevirus her hjemme, og det ligger vi stadig og roder med.

Kommentarer