Dyrlæge

Speedy skal til dyrlæge på tirsdag. Det hele har lidt været noget rod her hjemme pga sygdom, så dyrene har kun lige fået det de skulle.
Men jeg bemærkede at hendes pøller var lige små nok, her for et par dage siden. Desuden er hun ikke rigtig interesseret i at spise. Så hun får rosiner og ekstra grovfoder (hø og urter), men hun gider det ikke rigtig. Rosiner vil hun gerne, men tørrer sig om munden hele tiden når hun spiser. Jeg kunne så også få hende til at tage en mandel. Så lidt hårdt har jeg fået i hende.
Kan ikke umiddelbart mærke problemer med hendes tandrødder.

Dyrlægen har jeg ikke prøvet før. Det er den lokale klinik her i Herlev. Egentlig burde jeg vel blive ved dem jeg kender, men det er bare meget rart hvis dem der er tæt på, også kan finde ud af det.

Så nu må vi se hvad de siger. Jeg håber ikke den er gal med hendes tænder... Jeg skal også bare have ordnet et større bur jeg kan få sat hende over i.

Kommentarer