Ebony?

Okay, så jeg har ingen ide om hvilken farve han er lige nu.
I morges så han virkelig medium tan ud, men lige nu ligner han mere en medium ebony.
Så jeg har ingen ide om hvad han er, ud over medium...

Pelsen på hans fødder ser rimelig grå ud i forhold til hans hudfarve, men hans øre kunne både være grå og pink.
Normalt når vi får unger med beige i dem, har de også hvid i, så ørene ser noget nær hvide ud og ikke pink ud.
Jeg mener at kunne huske, at jeg havde de samme problemer da vi fik et kuld med to hetero beige og en std. Men der havde jeg trods alt en std. til sammenligning.

Ud over det, vil hans ene øje ikke åbne.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg bør hjælpe eller ej. Man får så meget forskellig information, at det ikke rigtig er til at hitte ud af hvem der har ret. Lige pt. overvejer jeg at hive fat i Niels fra TopChinchilla (pelsfarm), for at høre hvad han mener.
Så skal jeg bare lige ud over den der med at ringe til en jeg slet ikke kender, for at bede om hjælp ;)
Jeg kunne godt nøjes med at hive fat i en hobby opdrætter, men de har ikke det samme antal som en pelsfarmer, og de er nok heller ikke så villige til at eksperimenterer.
Så det står vist på opringning til TopChinchilla.

Det er desuden det venstre øje der ikke vil åbne.

Kommentarer