Ny unge

En hurtig lille update.
I lørdags d. 21. marts var der kommet en fin lille ny pink white ebony unge, inde hos Madonna og Jupiter.
Hun havde lukkede øjne, og en kampvægt på 55g
På trods af de lukkede øjne, bevægede hun sig dog rundt i hele buret, så vi havde en formodning om at hun kunne se lidt.
Søndag havde vi ikke mulighed for at få hende vejet, men mandag vejede hun 56 g, og i dag tirsdag, har hun åbnet begge øjne helt, og vejer 60 g. Så hun klare sig ret godt må man sige.
Hun ser desuden ud til at være hetero.
Tanken er at hun skal blive her, og skal gå sammen med Thea. Jeg havde egentlig håbet på 2 hununger, men 1 kan vi også godt klare.
Hun slægter sin mor på, og siger stort set ikke noget.

Måske mere artikel
Her ud over går jeg og leger lidt med tanken om at lave en ny artikel, men det tager jo så lang tid at lave baggrundsarbejdet, og jeg er selv ved at være rimelig højgravid + der kommer pludselig en masse fødselsdage, så nu må vi se om jeg når det.
Men hvis jeg får lavet den, var tanken at lave en artikel om bure, da jeg synes der er begyndt at husere lidt mange hjemmebryggede teorier om hvad der er bedst, frem for at se på hvad der passer til den enkelte ejer og det enkelte dyr.

Kommentarer