Chip, Elvira og chinchilla broderi

Ja, det bliver ikke til så mange kloge tanker for tiden. Har egentlig lidt forskellige ting jeg gerne ville lave men der er bare andet der trækker mere.


Men vi har fået Chip hjem igen, og hun er nu sat til salg igen. Det er sådan en lidt ambivalent følelse at sætte hende til salg, for hold op hvor er hun en sød og rolig pige, og jeg synes egentlig også det er lidt synd for hende sådan at blive kastet rundt. Men vi har ikke rigtig noget at bruge hende til i avlen, og jeg vil rigtig gerne noget andet med Madonna og Elvira, som Chip pt går med.

Så har jeg fået taget en portion billeder af Elvira igen.








Det passer mig så godt at vi beholder hende. Hun er blevet mere afslappet igen, og så er hun simpelthen bare sådan en køn lille fis. På det nederste billede kan man se at hendes maske går ned omkring hagen. Jeg havde lidt problemer med at få hende til at posere.
Det er lige før hun burde skifte navn til Raccoon

Og sidst men ikke mindst mit chinchilla broderi - tadaaaa
Eget mønster, og det her er første prøve. Jeg er ikke 100% tilfreds, men er nu ret glad for den. Jeg er ved at lave et mønster, men mønsteret er jeg heller ikke 100% stilfreds med, så jeg skal lige prøve at lave en til efter mit mønster.

Kommentarer