Anmeldelse: Trixie Natur-græsmåtte

Det her er ikke noget jeg normalt gør det ret meget i, men der trænger til at ske noget på siden, så jeg tænkte jeg ville komme med en lille anmeldelse af en natur-græsmåtte fra Trixie.

(c) Trixie
Når man køber på Zooplus optjener man point. Denne gang havde jeg point nok til at jeg kunne prøve denne græsmåtte af.
Måtten er lavet af naturmaterialer, og hænges ligeledes op i noget naturtråd, jeg tror det er sisal. Den måler 40x28 cm. Præcist som antaget, blev tråden gnavet over i løbet af de første par minutter den blev hængt op.
Jeg valgte derfor ret hurtigt kun at have den hængende i to snore, så den hang ned som et stykke bidelegetøj i stedet. Men her måtte endnu en snor hurtigt lade livet, så den nu hænger i en enkelt snor.


Måtten er virkelig god som gnave aktivering, fordi den kan hænges op, og dyrene derfor bliver udfordret når den bevæger sig og de gnaver i den. Men som alternativ til hængekøje, som må antages at være dens primære formål, kan den bestemt ikke anbefales.

Jeg havde formentlig ikke valgt at købe den, hvis jeg skulle have brugt penge på den, da den blev ødelagt lige så hurtigt som jeg forventede. Men som en gratis gave med Zooplus' ekstra point, er jeg nogen lunde tilfreds med den.

Karakter:

Kommentarer