Madonna opdatering

Jeg havde Madonna udefor at tage billeder igår

Her kanmanrigtig se hendes fine beige plet. Det er den eneste plet hun har, og den ser ud til at blive mere og mere tydelig :)


Her kan man se at hun har fået et hak i øret. Jeg er ikke helt sikker på hvem der har hakket hende, men jeg har Mini mistænkt for det. Enten har hun prøvet at hugge noget mad fra Mini, ellers er hun kommet til at bidde for hårdt, mens hun har fået en tår mælk.


Her kan vi se Madonnas sande jeg... En lille livlig og meget fræk chinchilla :)


Hun var en blanding af søvnig og lidt urolig lige da hun blev sat på sofaen, hvilket kan ses her.

Billederne er så taget den 12. september, så hun er 1 måned og 3 dage på billederne :)

Jeg har besluttet mig for at beholde hende, hvilket vist kom lidt bag på Nick.
Jeg vil gerne have fat i en han, i en af følgende mutationer til hende:
Homo chocolate ebony - gerne med TOV
Homo dark tan ebony - gerne med TOV
Homo brown velvet
Hetero brown velvet (så mørk som muligt)
Helt lys grå (som Toby)

Homo beige er lidt problematisk at finde i meget mørke udgaver, specielt fordi han helst skal være lidt spids i det, og ikke må veje for meget. Men det er nu ikke værre end at vi må søge lidt i udlandet - Norge, Sverige, Tyskland eller Holland.

Kommentarer