Drægtige hunner + unge flyttet

Så er der mindst 1 drægtig hun.

Jeg er faktisk helt sikker på at Mini er drægtig.
Hvis det er tilfældet, er hun blevet parret ca. 28 dage efter Wanda kom til verdenen. Christian blev taget fra sidst Mini skulle føde, fordi Mini var meget interesseret i en genparring ved forrige uge. Det ville jeg ikke have skete igen.
Normalt når jeg hiver dem fra, så plejer hunnen først at blive parret igen efter ungen/ungerne er vænnet fra,  men det ser ud til at Mini er glad for at få unger...
Jeg tror at jeg kunne mærke liv i hende. Enten det, ellers var der gang i fordøjelsen på hende :)
Hvis jeg har regnet rigtigt, er hun blevet parret en gang i uge 28, og så skal hun føde slut oktober start november.

Her ud over føles Madonna en smule blobbet, men om det er starten på en drægtighed eller om hun bare er lidt godt i stand kan jeg ikke helt afgøre.
Det burde være lidt mere klart om en måneds tid.
Eneste problem med det er, at deres bur ikke er baby sikret. Så vi må vist snart til at bygge endnu et baby sikret bur.
Det havde nu været meget rart, hvis vi havde haft mulighed for at flytte før vi gik i gang med sådan et projekt.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et kuld unger på Madonna og Dumle.

Her ud over er Wanda blevet afhentet i dag :)
Det virker som om hun havde det helt fint med det. Jeg regner med at skrive til familien i morgen eller om et par dage og høre hvordan det går med hende.
De fik ikke nogen stamtavle med, men den får de næste gang jeg ser dem :)

Kommentarer