Panik i KBH

Jeg sidder og overvejer om man burde lave en blok der hedder "Mit liv med Chinchillaer".
Det har en let komisk klang over sig, og det er sådan jeg har det lige nu.

Nick og jeg sidder ved hver vores computer, da jeg ser 2 chinchillaer på gulvet. En hvid og en brun, så det kunne kun være Madonna og Jupiter.
Der går lidt panik i den, og vi sætter efter dyrene, men det hele virker egentlig lidt komisk.
Jupiter er faldet/hoppet fra lidt over 1 meter. Desværre er han ikke klogere, end at vi har ham mistænkt for at han bare ikke har opdaget at lågen har været åben, så han er formentlig faldet ud.

Det har da også resulteret i, at han meget flad i det når han sidder stille, og bagbenene mest af alt ligner noget der hører til på en frø.
Så han bliver fluks indfanget, herefter bliver Donna indfanget, der bliver riget til dyrlægen, og afsted med Pia i taxa.

Allerede inden vi kommer afsted er han begyndt at gå lidt bedre, og oppe hos dyrlægen går det hverken værre eller bedre, end at han spurter afsted over bordet, og tager springet ned på gulvet, hvorefter han ikke ligefrem var nem at fange igen.
Dyrlægen får så fat i den lille fis, og prøver lidt ting af på ham.

Vi havde en mistanke om problemer med hoften eller et slag i hovedet. Nick har også en teori om at "han har slået bollerne" - så smukt kan det udtrykkes.

Mens dyrlægen står med Jupiter, prøver han at få ham til at gå fra side til side, for at se om han vil støtte på benet. Det vil han gerne, og dyrlægen får da også lige sagt at det ser ud som om han danser - hvilket det faktisk gjorde. Hehe

Så det endte med at Jupiter fik et lille skud smertestillende, og en kommentar med på vejen om at han er meget aktiv ^_^

Sådan noget sker ALTID i weekenderne eller efter dyrlæge har lukket. Så det var lige unger 1000kr der forsvandt der -_-
I det mindste fik jeg også købt hø med hjem.

Kommentarer