Kommende udstilling - 19. november 2011

Jeg sidder og roder med program til udstillingen 19. november.

Har været med til at lave småting før, men det er første gang jeg prøver det her - og nøj hvor kunne vi dog godt bruge et program til at styre tilmeldinger, og der overordnede inddelinger.

Med vi mener jeg DCKF...

Det er muligt jeg har gjort det mere besværligt end det behøver være, men jeg har gjort som følger:
  1. Lavet en liste over alle der er meldt til, hvor man kan se hvad de tager med af dyr.
    Ideen er hugget fra svenskerne, der bruger systemet til deres udstillinger. Så slipper vi nemlig for at sidde og rode lister igennem, når dyrene skal checkes ind.
  2. Lavet program, hvor dyrene bliver delt i deres respektive klasser.
  3. Lavet point indskrivning.
    Det er dybest set bare program listen der smækkes i word, så deres point kan lægges der ind.
Men det ville jo være fedt, hvis folk kunne melde til online, og den så selv lavede en liste over navne + de dyr de har, og automatisk smed dem i de rigtige klasser - baby, junior, adult, veteran og champion - hvor man så selv kunne sortere rundt, og når det var gjort, kunne de smide dem videre til point indskrivning.

Så skulle man ikke andet end at rykke rundt på dyrene, så de blev sorteret efter farve/mutation og evt. køn.

Men vi skal have gjort vores stamtavle projekt færdigt først. Det er udmeldingen fra Nicholas.
Det er vi jo også nået super langt med - der er kommet en hel boks hvor man kan skrive informationer i (ironi kan forekomme).

Ellers er drengene ved at rive hovedet af hinanden, vi kan ikke få Thea og Mystique til at gå sammen, og jeg har egentlig ikke specielt meget lyst til at sætte Jupiter og Madonna sammen, fordi det der med at komme af med unger, er lidt problematisk for tiden.
Folk vil ikke give de penge dyrene er værd, når de kan få smidt andre dyr i nakken på sider som DBA.

    Kommentarer