Swip update

En hurtig ligge update på Swip (og Christian).

Swip sidder på nuværende tidspunkt i det store bur, og Christian i det lille.
Jeg har nu af et par omgange måtte tage mig selv i, at være ved at sige noget til Swip, fordi det har lydt som om han har jagtet Christian rundt i hele buret, men så er jeg kommet i tanke om, at Christian slet ikke sidder der inde.
Så tanken med at der er et eller andet med ham, bliver i større og større grad underbygget.

Christian derimod, har fået lidt hård mave af at gå i et mindre bur. Det er der sådan set ikke noget mærkeligt i, for han bevæger sig meget mindre nu, hvor der ikke er en der pisker rundt efter ham -_-
Jeg har prøvet at lade Christian snuse lidt til Thea, det har resulteret i en meget begejstret Thea, og en meget stivnet Christian, der hakkede ud efter Thea... Gad vide om der overhovedet er nogen der gider gå sammen med hende?

Alt i alt er jeg næsten helt sikker på, at det ender med en tur hos dyrlægen, hvor drengene (med undtagelse af Jupiter) bliver kastreret. Men det kan fint vente et par måneder endnu.
Så er næste store spørgsmål, og jeg burde forsøge mig med Jupiter og Madonna igen. Der kommer trods alt til at gå minimum 4 måneder før der evt. kommer unger, og det er meget realistisk sat.


Til sidst lige en indskydelse:
Chinchillabladet, der nu hedder ChinchillaMagasinet, bliver federe og federe. Jeg er selv i gang med en artikelserie om genetik. Hvis det har interesse, eller hvis du vil læse interviews mv. fra forskellige mennesker og forretninger, så bliv medlem af DCKF, og få fingrene i bladet ;)

Kommentarer