Godbidder fra Klaken Kaniner

Så er der købt guf ind fra Klaken Kaniner :)


De kørte med noget tilbud, hvor der var 30% på en del af deres ting, og så tænkte jeg at jeg hellere måtte få det afprøvet.
Desværre sender de kun med PostDanmark. Dvs. at der kom et flinkt postbud op og afleverede vores pakke i dag. Super positivt, de har ellers tidligere været slemme til bare at smide en seddel med "forsøgt afleveret". Når jeg skriver desværre, er det fordi, at de tager lidt høje priser for at sende post. Jeg valgte derfor at få det som brev, da det var billigst. Pakke u. omdeling overvejede jeg også, men desværre kunne jeg ikke vælge det pakkested der er tættest på os.

Men hvorom alting er, så kom pakken i dag. Klaken Kaniner holder til i Herfølge, så jeg kunne egentlig også være kørt ned efter det, men det er lidt af en omvej fra Valby.

Alt i pakken er tørret, og vi har fået følgende hjem:
Johannesbrød - 200g
Pastinak - 100g
Mælkebøtterødder - 100g
Kryddermix - 100g
Persillestænger - 80g
Dildstænger - 80g
Selleristilke - 80g
Brændenælder - 60g
Hibiscusblomster - 60g
Citronmelisse - 60g


Alt er købt ind i portioner á en. Der er lidt forskel på hvor meget tingene vejer, men massefylden variere også en del.
Mange af tingene er mere fintsnittede end jeg havde forestillet mig, så jeg skal lige finde ud af hvordan det skal gives. Om det er noget der evt. skal blandes i deres pellets, eller om jeg skal have ekstra skåle ind i burene til snacks. Evt. kan det fintsnittede også bruges til at blive lagt lidt rundt omkring i buret, ved burskifte. Her kan jeg nemlig godt lidt at stimulere deres naturlige søgeadfærd, ved at lægge tørrede ting (såsom tørrede blomster) rundt om i buret.

Klaken Kaniner har nogle okay priser, og nu dufter hele hytten skønt af urter.
Jeg har lavet forespørgsel på om de kunne forhandle noget tørret kaktus man kan bruge til chinchillaer. Det er til at købe hjem f.eks. via ebay, jeg er bare glad for at benytte danske forhandlere.
Der er et par andre ting jeg også godt kunne tænke mig at kunne købe her hjemme, så det er muligt at jeg laver en lille liste med ting, og spørger om det evt. er noget de kunne begynde at sælge.


Klaken Kaniner har en masse sjove tørrede ting til dyrene, og meget af det kan man faktisk dyrke selv. Så når vi får mere plads, skal jeg prøve at dyrke meget af det her selv.
Men har du ikke mulighed for at dyrke selv, vil jeg klart anbefale at prøve Klaken Kaniner. Det er nogle rigtig lækre tørrede produkter til rimelige priser.

En lille redigering

Jeg er blevet gjort opmærksom på at de desværre kun tager imod Dankort og Bankoverførsel. Det giver jo desværre visse begrænsninger, især hvis man ikke bor i Danmark

Kommentarer