Furrytails?

Det der med navne... Nogle gange er de der bare, andre er det næsten umuligt at finde på noget.


Men jeg tror at den lille hun skal hedde Furrytails Fruit Lupe. Vi har ellers snakket Gucci. Men manden min render også og snakker en del om Fruit Loopes for tiden (morgenmads produkt med ALT for højt sukkerindhold ;)). Jeg kan egentlig meget godt lide navnet Lupe, og så tænkte jeg at Fruite Lupe da lød meget sødt.




Jeg fik jo ikke vejet hende da hun blev født, da jeg selv havde en 1 års fødselsdag jeg skulle have afholdt. Men mandag blev hun vejet, og vejede 58g.
I går prøvede jeg så at veje hende igen, hvor vægten sagde imponerende 84g. Altså knap 30 gram på en lille uge. Men i dag da jeg ville veje hende for at se om hun kom op på de 30 gram på en uge, sagde vægten så 93g. Jeg vejede igen og igen, men den var god nok. Så jeg må have vejet forkert i går, for det er i hvert fald helt forkert at hun har taget så meget på, på en dag. Men det vil så til gengæld sige, at hun har taget 35g på, på en uge. Det er 5g om dagen - det er altså en vægt øgning der vil noget.


Kommentarer