Sammensat trio

I forrige uge fik jeg endelig sammensat min trio.
Madonna ( pink white) og Elvira (black velvet (ebony)) har gået ved siden af Caesar (beige) i - jeg ved ikke hvor lang tid. Og nu blev det så.
Jeg har aldrig tænkt på Caesar som værende lille, men han ligner en bette fis ved siden af de to hunner.

Sammensætningen gik over al forventning. Første gang var det lidt noget juks, fordi Elvira er en sær snegl. Denne gang kom Caesar først ind med Madonna. De blev snuset kort, og så var det det. Så kom Elvira ind, og igen var det bare et kort snus, så var de glade.
Efter et par timer blev Caesar lidt kåd, og prøvede at hoppe på Elvira. Det ville frøkenen ikke finde sig i, og begyndte at gå efter Caesar. Elvira var så sur, at hun også sad og hyssede af Madonna. Så Madonna endte med at være mægler, der lod Elvira være når hun var muggen, og satte Caesar på plads når han var ude på ballade, og tog sig lidt af ham når han blev for utryg.

Det kunne sådan set ikke være gået bedre. Så nu bliver det spændende at se hvad der sker fremadrettet. Madonna er ikke helt ung mere, og Caesar har ikke rigtig vist interesse i hende, hvorimod Elvia lige er noget for ham.

Næste projekt er at jeg får en ny  han hjem, der skal kastreres, og så skal han ind og gå hos Thea og sammen med den hununge jeg beholdte fra mit 5'er kuld.

Kommentarer