Udstilling til November

Det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst har skrevet, for der sker en del ting her hjemme.

Nick og jeg er i de første faser af at flytte, vi mangler sådan set bare at skrive under på papirene.

Her ud over, er der chinchilla udstilling d. 20 november, det fremgår ikke specielt godt fra invitationen, men det er gratis for alle at dukke op. Det koster kun noget, hvis man ønsker at udstille dyr, og her er alle ligeledes velkomne. Det er dog ikke muligt at udstille syge dyr, dyr der er drægtige eller dyr der er pelsbidderer. Jeg har 2 dyr jeg godt kunne tænke mig at have med, men jeg tror måske den ene er drægtig, så der kommer nok kun 1 med fra mig...

Vi har planer om at bygge nye bure når vi flytter.
Jeg er ikke sikker på hvor meget plads der er, men planen er at lave 2 bure på 140x60x60 cm (højde x bredde x længde) Hvis det er muligt, vil vi gerne på på en bredde på 70 eller 80 cm.
Planen er at vi faktisk husker at tage billeder denne gang, så der kommer en "vejledning" til hvordan man kan lave sådan et bur fra bunden.
Jeg er ikke sikker på hvor udførligt det bliver, men der kommer nok en artikel til DCKF's blad omkring projektet...

Ellers sker der ikke rigtig noget med dyrene af interesse, men jeg regner med at der snart kommer unger, og så skal der nok komme en masse her ind :)
Jeg skal også have skrevet en chinchillabog færdig, og se om der er nogen der vil udgive den. Vi mangler virkelig noget ordentligt på dansk omkring chinchillaer...

Kommentarer