Ny unge

Jeg har slet ikke fået skrevet, at der er kommet en ny lille Hetero Beige Ebony Vc(eller nærmere poss. ebony) her hjemme. Det er endnu en fra JHP Blue Keld og Furrytails' Speedy, så nu er Blue taget fra, og sat sammen med Pandekage :)

Den lille hun kom søndag d. 12. juni. Hun så ret stor ud, men fordi det også var den yngste 1 års fødselsdag, fik jeg ikke gjort andet end tjekket køn og taget Blue fra.
Mandag blev hun vejet, og havde en kampvægt på 58g. Hun blev vejet igen onsdag hvor den var oppe på 62g. Så hun er en fin stor pige.
Jeg har ikke fået billeder af hende endnu, men hun trives rigtig godt hos mor, og har massere af fart på.

Jeg havde jo egentlig håbet at Speedy ville lave massere af Pink White unger med fine pletter, men der blev jeg så snydt ^_^

Hun kommer til salg når hun bliver lidt større, med mindre det ender med at hun ryger ind til Thea. Jeg har dog på fornemmeren at hun godt kunne blive en ok udstillings chin. Men nu må vi se :)



Jeg har desuden et blogindlæg liggende der venter på udgivelse (2 faktisk), men jeg venter på at få svar på, om jeg må bruge et billede på bloggen. Jeg håber jeg må, da jeg føler det er ret relevant, og omhandler hvad man egentlig kan se ud fra billeder af andres chinchillaer.

Kommentarer