Ny mor til en baby

Ja, det er lidt boget gøjemøg med de små unger. Der er liv i alle sammen, men to af dem tager ikke nok op, og den ene har samtidig fået en del skræmmer af uvisse årsager. Vi har haft de to ude, der ikke rigtig tager på - rent faktisk taber de sig - for at se om vi ikke kunne få lidt mad i dem. Den ene var ikke specielt interesseret, mens den anden meget gerne ville have mad.

Så nu prøver vi at sætte i hvert fald den ene, til en anden hun, og ser hvad der sker. Jeg kan bare ikke bestemme mig for om jeg skal sætte en eller begge af, men jeg er faktisk helt sikker på, at den mindste falder fra, hvis vi ikke gør noget, og det er bestemt ikke fordi hun ikke har kampgejst.

Jeg tror det ender med at jeg prøver at sætte begge to til en anden. Jeg tror jeg pakker mor og alle unger, og tager dem alle sammen med på udflugt. Det er Kongstad Chinchilla der muligvis har en hun der vil acceptere en eller to, og så kan det også være hun kan komme med indspark ifht. hvor mange min hun selv skal have lov at beholde.

Kommentarer