Første udstilling

Så har jeg prøvet at være med til min første udstilling, der blev holdt af DCKF lidt uden for Kalundborg (Sjælland).

Turbo Chins Christian var med i unge-gruppen. Der var ialt 4 dyr hans kategori (Ebony) og han fik en fin 3. plads med 80 point.

Mini kom med i voksen-gruppen, og i hendes kategori (Pink White) var der 9 dyr, hvor hun blev nr. 8 med 83 point.
Der var i alt 4 dyr i gruppen der fik 83 point, og jeg er helt facineret over at hun fik så mange point i forhold til de andre der var med.

Det var faktisk meget sjov at prøve, og vil gerne prøve igen.
Er dog ikke helt sikker på at Mini skal med en anden gang, hun havde det ikke helt godt. Christan virkede derimod meget upåvirket.

Som forventet var der relativt lave point til størrelse, hoved- og kropsform, men de fik rimelig fine point fra resten, og det er jeg rimelig glad for, for jeg vil gerne have at de har en fornuftig pels.

Selvom Mini ikke var helt tilfreds, er jeg især stolt af hende, da hun er egen avl. Jeg kunne godt tænke mig at tage med til Hovborg næste gang, og få udstillet Madonna...

Kommentarer