2017 - Nye ting og hvad der skal ske.

Det er så mit første indlæg i år, kan jeg se.
Tror jeg skal se på om jeg ikke kan prøve at holde den med 4 indlæg om måneden ca, men det er ikke sikkert. Lige for tiden er hele familien f.eks. nedlagt med noget mavevirus, og en af os har så også feber og tilsyneladende noget halsbetændelse.
Ud over det kan jeg ikke få blogger til at virke på min telefon. Jeg har prøvet at udgive indlæg via appen, men det virker ikke. De bliver ikke engang gemt som kladde her inde.

Som jeg vist har nævnt før, har jeg gang i et chinchilla relateret projekt med Kristina fra deedee.dk Det kommer nok også til at tage en del fokus, når det kommer op at stå. Lige nu leder vi efter et CMS der passer til vores behov.
Det er faktisk lidt utroligt at det er så svært at finde et CMS. Der er de mest kendte, men der er også et hav af mere ukendte CMS'er. Desværre er det noget nær umuligt at få hjælp online til at finde et CMS, for de fleste bruger de mest kendte, og mener at de er fantastiske, uagtet om de egner sig til det man skal lave eller ej.

Og så til chinchilla fronten. Jeg får skrevet lidt på facebook, for ja. Der kan jeg skrive fra min telefon.
Mit store bur er delt i to, da jeg ikke kom af med en af mine unger, han kom til at gå med sin far, og nu har jeg så et han par, jeg ikke kan nænne at skille mig af med. Det er Pandekage og Blue.
Speedy som ellers gik med Blue, skal nu sammen med en standard han. Jeg elsker jo de der standarder, men kan ikke komme af med dem. Men i og med at Speedy er homo pink white ebony, kan der ikke komme standarder. Dvs. at jeg har den standard jeg vil have, jeg kan avle på den, men jeg kan stadig komme af med afkom. Så mangler vi bare at de kan gå sammen. Jeg har ikke været så godt til at få gjort noget ved det, for ja, vi har faktisk været plaget rigtig meget af sygdom siden jul.

Mht. mit store bur, så overvejer jeg meget kraftigt om jeg skal prøve at lave en baggrund i flamingo eller hønsenet/pap maché, og så få det til at ligne noget bjerg landskab, der så skal dækkes med f.eks. makemake. Det har jeg faktisk rigtig meget lyst til.

Når jeg får sat mit par sammen, har jeg en han siddende hos Tre-ben chins, jeg skal prøve at lave en trio med. Dvs. det er ikke rigtig min, for jeg har ikke købt ham endnu...

Kommentarer