Bambus og hækledyr

Jeg er simpelthen så glad for bambus. Speedy har ikke ville spise ordentligt, men så fik hun bambus, og det blev bare pelset. Jeg har ellers hverken kunne få alm piller eller hø i hende.
 Bambushøsten. Der er stadig noget tilbage. Det fordeles ud så der er 1 "gren" pr bur.

 Der kommer sådan en salig ro når man fodre med bambus, hvor alle sidder og spiser
Thea var ret ligeglad med at få taget sit billede, nu skulle der bare guffes. Billederne er halvdårlige. Jeg brugte telefon frem for kamera.

Og så til noget hækleri!
Jeg har haft opskriften liggende virkelig længe... og jeg har en masse påbegyndte chinchillaer, som jeg af den ene eller den anden grund ikke har fået gjort færdige. Men nu er jeg så kommet i gang.

Jeg har også alt for meget garn liggende, så det her er en super mulighed for at få tyndet ud i mit garn lager. Den hvide har filt øjne og næse. Den grå har filt øjne og en hjemmelavet næse i fimo.
De er ikke helt så gode som jeg havde håbet, men det ser ud til at de bliver bedre og bedre jo flere jeg laver. Lige nu har jeg gang i en rød, fordi en af ungerne ville have en rød. Men det går lidt trægt med det, fordi ungerne hele tiden er syge. Når der er kommet et lille lager, skal de bruges til bla. noget konkurrence.

Kommentarer