En tur til dyrlæge

Så skal vi til dyrlæge på tirsdag med Jupiter.

Jeg er godt nok ved at være lidt træt af de dyr... Han har haft noget med øjnene, men det er forsvundet igen, så har han de sidste par dage siddet og tygget, som om der var noget galt med kindtænderne, og jeg har bare slet ikke lyst til at tage afsted, men han har også tabt sig... Og så så jeg også lige, at ikke rigtig vil trække sin penis ind, men der er ingen hårringe eller andet, der får mig til at tænke at det er noget skidt der sker der nede.

Oven i at han så skal i fuld narkose for at have taget røntgen, så tænker jeg at han nok slet ikke skal vækkes af sin narkose igen. Jeg kan slet ikke se for mig, hvordan det skal ende positivt :/

Nu har vi jo så også fået den her smukke lille Elvira fra Jupiter og Madonna, og så skal man jo også til at overveje hvorvidt det er noget der skal avles videre på, for jeg aner ikke om evt. tandfejl er genetiske eller om det er noget kost betinget. Det er bare så underligt hvis det er kostbetinget, når vi har ældre dyr siddende, der ikke fejler noget som helst.

Jeg må også indrømme, at jeg lidt har syltet det her dyrlæge besøg. Der er sket så mange andre ting, og så går man jo hele tiden og håber at det ikke er noget, for det der med at aflive gør altså ondt.
Det hjælper heller ikke på det, at mine forældres hund står over for en aflivning, da hun har fået konstateret en aggressiv kræftform, man ikke kan behandle.



Kommentarer