Omrokering og ny chin

Jeg har fået min han hjem fra Ciara. Han hedder Cæsar (ikke sikker på stavemåden, men det bliver opdateret når jeg ser stamtavlen ;))


Han er sådan en sød fyr. Lige nu sidder han ved siden af Thea, og hun er meget interesseret. Men det går desværre ikke. I en alder af 12 hvor hun aldrig har haft unger, og jeg ikke aner om hun stadig kommer i brunst, tør jeg ikke løbe risikoen med evt. unger. Men på den positive side vil det sige, at hun formentlig er moden til en ven, og jeg håber der snart kommer unger på Speedy og Kuk.

Den nye gut er som sagt rigtig sød og meget afdæmpet. Planen er at han skal ind med Madonna og Elvira. Jeg har også prøvet. Hvis han bare skulle ind til Madonna, så havde jeg et par nu, men Elvira er lidt en kælling. Hun blev så sur at hun gik på Madonna da jeg tog Cæsar ud igen. Heldigvis kan Madonna godt sætte sådan en hystade på plads.
Så nu bliver Theas bur delt i to, og så kommer Madonna og Elvira over ved siden af Cæsar, der sidder i den øverste del af Pandekage og Blues bur. Så får jeg også mulighed for at ordne bunden, lave huller i siderne og sætte hylder ind, i den nederste del af det store bur, hvor trioen skal gå.

Da jeg skulle have Kuk og Speedy sammen, var Speedy også noget bitter, men det blev løst ret nemt ved at sætte dem over for hinanden, sådan som de kommer til at sidde nu. Det er bare lidt lidt plads dyrene får, men det er heldigvis ikke permanent.
Efterfølgende er planen desuden, at de små bure skal ordnes. Det er helt rart at burene kan deles, så dyrene kan flyttes til midlertidige mindre bure, og jeg ikke er afhængig af at blive hurtigt færdigt.

Thea er altid klar på guf

Kommentarer