Uenighed

Nick og jeg er begyndt at blive uenige omkring Mini.
Han mener jeg bør overnatte hjemme, i tilfælde af fødsel og komplikationer.
Jeg mener det ikke er så vigtigt, min mor kan bare kigge til hende om morgenen.
Ja, der er da en risiko ved førstegangs fødende, men med hendes størrelse, og den forventede størrelse på Kriller, så skal de godt nok få produceret en kæmpe unge, før jeg tror på at det kan gå galt.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om hun er drægtig... Dybt frustrerende.
Hun har alle tegnene (ved ikke med vægten, er ikke så sej til at veje dem), men maven er der, adfærden er der osv.
Hun sover virkelig meget, og så er hun ualmindeligt grådig over for alle former for mad.
Maven er hård, så hvis hun ikke er drægtig, må hun have en ond gang forstoppelse, og det tyder afføringen ikke på.
Der hvor den glipper er, at jeg ikke kan mærke liv.
Har jeg godt nok heller aldrig kunnet med Mystique, men stadig. Jeg har overhovedet ingen ide om hvornår der burde komme små mini piver, for jeg har ikke rigtig holdt øje med parringer.
Der plejer jo at gå noget tid før hannen får lov, og så irriterende som Kriller var, havde jeg regnet med at der ville gå mellem et par mdr. og et halvt år.
Endnu en sær ting er, at Kriller næsten hver dag, synes at Mini er åh så lækker. Halen tæsker frem og tilbage, og den lille skid kan slet ikke få nok - det kan Mini til gengæld godt.
Når jeg så checker for brunst, er hendes kønsorganer godt nok en smule hævede, men det er ikke en brunst hævelse... Jeg kan til gengæld huske at jeg har set noget lignende når Mystique har været drægtig.

Forbandede små bæster, man kan sq ikke andet end holde af dem...

Ret ligegyldig update - I know - men måtte lige ud med det.

Kommentarer