Bedre vægt

Så fik hun taget 3 gram på, og er nu oppe på 54.
Jeg har lige opdaget at Mini er født samme dag som Madonna, det er da lidt spøjst. Så der er præcis 3 år mellem dem.

Jeg bliver nødt til at droppe det med at veje Donna omkring kl. 2. Hvis jeg får pillet ved hende, mener Mini at hun skal rende rundt og lave alt muligt andet, og er længe om at snakke med Donna igen.

Den lille bestemte sig desuden for at stikke af fra mig igår. Hun kravlede lidt hurtigere end forventet, og befandt sig pludselig på gulvet. Jeg havde fat i hale og bagben, men hun havde besluttet sig for at hun skulle ind under buret, og jeg kan ikke lide at hive for meget i dem, når de er så små. Så jeg måtte overgive mig, og hun kom ind under buret.
Så var det med at finde noget at lyse der ind med, så jeg kunne se hvor hun var. Den lille dame gik lidt uden et par gange, men stak ind under buret igen, så snart jeg prøvede at fange hende... Det gik kun 5 min. eller noget i den dur, før hun kom så langt ud, at hun ikke kunne nå at løbe tilbage igen, da min hånd kom *gnæg*.

Ud over det bryder hun sig ikke videre om Kriller. Jeg ved ikke helt hvad han gør, men hun sidder og brokker sig hver gang han er i nærheden, eller løber ind i lerrøret. Kriller siger ikke noget, og virker egentlig heller ikke super interesseret.
Men hold op hvor kan hun hoppe sjovt når farmand er i nærheden, og hun ikke vil snakke :)

Kommentarer