The hammock house

Så er tøserne kommet over i et "nyt" bur.
Med tøserne menes der Fnug og Thea.
Det er egentlig et gammelt ilderbur jeg har haft stående et stykke tid, men jeg er rimelig træt af deres gamle dødsfælde af et bur, og det faktum at vi bare ikke får bygget et nyt, så længe Nick og jeg ikke er flyttet sammen.
Så nu har jeg indrettet det gamle bur :)
Og navnet på buret kommer sig af, at der egentlig burde følge 3 hylder med til buret, men der er kun 2.
Ud over det er det nogle virkelig ringe hylder (trådnet, der har svært ved at gå i stykker, men dyrene har svært ved at se det), så jeg har proppet hængekøjer der ind, til den store guldmedalje.
Jeg skal lige have fat i Petpile, og høre om hun kan lave aflange hængekøjer.
Det er blevet til 5 hængekøjer og 1 stof-seng.

Kommentarer